do kasy suma: 0,00 zł
Ponad 60 lat
doświadczenia

Producent najwyższej jakości certyfikowanych sejfów, regałów, mebli metalowych i drabin.

Darmowa
wysyłka

Wysyłamy za darmo na terenie
całej Polski

30 dni
na zwrot

Jesteśmy pewni swojej jakości. Jeśli nasz produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, gwarantujemy prawo zwrotu w ciągu
30 dni

Pytania i odpowiedzi

PŁATNOŚCI

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie w sklepie internetowym możesz zapłacić za pomocą:

  • płatności elektronicznej - systemem PayU,
  • przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy (termin na opłacenie zamówienia to 7 dni roboczych, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane),
  • płatności gotówką przy odbiorze u kuriera.

Dane do przelewu:

Metalkas S.A.
66 1020 1462 0000 7002 0366 6732

2. Czy w przypadku płatności za pobraniem można u kuriera płacić kartą?

Kurier nie ma obowiązku posiadania terminala do płatności kartą. Zalecamy przygotować gotówkę dla kuriera. 

3. Co mogę zrobić jeśli nie udało mi się zrealizować płatności on-line?

Jeśli z jakiegoś powodu nie udało Ci się od razu przy składaniu zamówienia zrealizować płatności online, z pewnością zobaczymy taką informację w naszym panelu zamówień i skontaktujemy się z Tobą.

4. W jaki sposób mogę zamówić fakturę proformę?

Aby otrzymać fakturę proformę złóż zamówienie w sklepie online, a jako metodę płatności wybierz przelew tradycyjny. Fakturę proformę automatycznie otrzymasz na skrzynkę mailową (na adres podany przy składaniu zamówienia). 

5. Czy mogę złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?

Możesz złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności do 14 dni tylko w przypadku, gdy składasz zamówienie jako jednostka budżetowa, za wyjątkiem szpitali i innych podmiotów leczniczych. 

Aby złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności, złóż oficjalne zamówienie drogą mailową na adres [email protected]

6. Czy na fakturze mogę mieć podział na nabywcę i odbiorcę? 

Tak, aby na fakturze był podział na nabywcę i odbiorcę zamówienia, w formularzu z danymi musisz zaznaczyć opcję [Inny adres wysyłki] i uzupełnić odpowiednio pola. Inne dane do wysyłki są równoznaczne z danymi odbiorcy na fakturze. 

7. W jakiej walucie mogę zapłacić?

Przyjmujemy tylko polską walutę (PLN).


 

ZAMÓWIENIA

1. Jak mogę dokonać zakupu

  • Produkty dostępne z wysyłką w 24h
    Aby zamówić produkty, które są aktualnie dostępne na stanie, złóż zamówienie przez sklep internetowy. Dodaj wybrane produkty do koszyka, uzupełnij dane do wysyłki i opłać zamówienie. 
  • Produkty niedostępne - w produkcji z wysyłką 8tyg
    Jeśli produkt, który chcesz zamówić aktualnie znajduje się w produkcji - nie ma przy nim przycisku [Dodaj do koszyka], napisz do nas wiadomość mailową z zapytaniem o dany produkt na [email protected] (w treści podaj kod produktu, który widnieje na stronie produktu pod nazwą). 

2. Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta i bez logowania?

Tak. Logowanie do konta w sklepie nie jest wymagane przy składaniu zamówienia. 

3. Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z zamówienia, napisz do nas na [email protected], jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, wstrzymamy jego wysyłkę i anulujemy zamówienie. 

4. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy wprowadzić w nim modyfikację, w celu wprowadzenia zmian skontaktuj się z nami. 

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności danego produktu. Jeśli towar jest dostępny na stanie wysyłamy go w 24h. 

Czas realizacji to czas wysyłki + czas dostawy, który uzależniony jest od firmy spedycyjnej. 

Informację o dostępności produktu i czasie wysyłki znajdziesz na karcie produktu.

6. Jeśli osobno zamówię dwa produkty, czy mogę otrzymać je w jednej paczce?

W zależności od sytuacji postaramy się połączyć zamówienia, jednak nie w każdym przypadku będzie to możliwe. 

7. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Tak, status zamówienia możesz sprawdzić w panelu klienta w sekcji Twoje zamówienia.

Dodatkowo, w momencie gdy zmieni się status Twojego zamówienia, otrzymasz maila z taką informacją.

8. Co zrobić, gdy nie otrzymam zamówienia, pomimo informacji o jego wysyłce?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected].


 

WYSYŁKA I DOSTAWA

1. Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

Nie, towar zawsze wysyłamy pod wskazany adres.

2. Ile kosztuje dostawa?

Dostawa jest darmowa dla wszystkich zamówień.

3. Czy mogę zamówić sejf z usługą wniesienia? 

Tak, w tym celu złóż zamówienie drogą mailową na adres [email protected]. Takie zamówienia rozpatrujemy indywidualnie. Nasi partnerzy logistyczni nie oferują dostawy z wniesieniem dla każdego kodu pocztowego, dlatego każdorazowo weryfikujemy takie zamówienia i proponujemy dostępną opcję dostawy. 

4. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Aktualnie nie ma takiej możliwości.

5. Kiedy wysyłany jest towar?

Dokładamy wszelkich starań by towar wysłać jak najszybciej.

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności. Informację o dostępności i czasie realizacji zamówienia podajemy na karcie produktu.

Produkty dostępne na stanie wysyłamy w 24h (dotyczy dni roboczych i zamówień złożonych przed godziną 10.00). 


 

WYMIANA LUB ZWROT TOWARU

1. Czy mogę zwrócić towar zamówiony w sklepie internetowym?

Tak. W ciągu 30 dni od dnia odbioru zamówienia możesz bez podania przyczyny zwrócić towar.

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w zakładce Zwroty i Reklamacje oraz w Regulaminie Sklepu (pkt. VI. Odstąpienie od umowy).

2. Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracamy w terminie do 14 dni roboczych od dnia, kiedy otrzymamy zwrócony przez Ciebie produkt.

3. W jaki sposób są zwracane pieniądze za zwrot towaru?

W przypadku płatności on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego dokonana została płatność za zamówienie.

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze zwracamy na numer konta podany w formularzu zwrotu.

4. Czy mogę odesłać zwracany towar przesyłką z płatnością za pobraniem?

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem. Koszt wysyłki zwracanego towaru powinien zostać opłacony przez Klienta.


 

REKLAMACJE

1. Produkt, który otrzymałem jest wadliwy, co mogę zrobić?

W takiej sytuacji zgłoś reklamację zgodnie z procedurą, którą opisaliśmy na stronie Zwroty i Reklamacje

2. Paczka w której przyszło moje zamówienie jest uszkodzona. Jak postąpić w takiej sytuacji?

Jeśli paczka została uszkodzona podczas transportu, należy przy kurierze zweryfikować czy sam towar również uległ uszkodzeniu i spisać stosowny protokół szkody. Dodatkowo kurier powinien zapisać uwagę o uszkodzeniu paczki na liście przewozowym.

Jeśli kurier odmówi weryfikacji towaru, powinieneś odmówić odbioru paczki.


 

PRODUKTY

1. Jaki regał metalowy mam wybrać?

Nasze regały metalowe mają wiele zastosowań w różnego rodzaju przestrzeniach zarówno biurowych, magazynowych jak i domowych. Wybrany regał powinien być odpowiednio dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb. Zastanów się więc, do czego planujesz wykorzystać regał, jakie obciążenie powinien utrzymać, jaka wysokość oraz szerokość będzie dla Ciebie najwygodniejsza i sprawdzi się w Twojej przestrzeni.

Jeżeli regał będzie służył do przechowywania przedmiotów łatwo brudzących czy płynów, które mogą zalać półkę z płyty, najlepiej wybrać model z półkami metalowymi. 

Jeśli jednak planujesz przechowywać artykuły biurowe, drobne przedmioty niebrudzące, takie jak kartony czy książki albo narzędzia i inne akcesoria DIY, wybierz regał z płytami MDF lub HDF.

W regałach stosujemy dwa systemy montażu. System wciskany i skręcany, w obu wersjach dostępne są regały o różnych wymiarach i nośnościach na półkę. Nośność ta waha się od 40 kg do 400 kg.

Regały Metalkas, których nośność na półę wynosi od 40 kg do 175 kg są skonstruowane w oparciu o półki metalowe, natomiast regały, których nośność plasuje się w przedziale 90 kg – 400 kg dostępne są z półkami z płyty MDF.

2. Jaką drabinę wybrać do użytku domowego?

Najważniejszym parametrem przy wyborze drabiny jest wysokość robocza – czyli maksymalny zasięg pracy na danej drabinie.

Do codziennych prac, jeśli nie planujesz remontu ani innych czynności na znacznej wysokości, odpowiednia będzie drabina 2- lub 3-stopniowa. Jeśli natomiast potrzebujesz wyższej drabiny do mycia okien czy malowania ścian i sufitów, odpowiednia będzie drabina średniej wielkości. Do prac ogrodowych również najodpowiedniejsza będzie średnia drabina posiadające 4, 5 lub 6 stopni.

Dodatkowym atutem każdej drabiny do użytku domowego będzie podest oraz hak do wieszania podręcznych przedmiotów, takich jak wiaderko, puszka z farbą czy inne akcesoria do pracy.

3. Co oznacza, że drabina jest profesjonalna?

Drabiny dzielimy na profesjonalne i nieprofesjonalne.

Profesjonalne to takie które, można używać w przedsiębiorstwach i gospodarstwie domowym. Natomiast drabiny nieprofesjonalne to takie, które możemy używać tylko w gospodarstwie domowym.

Drabina profesjonalna, czyli do użytku w firmie musi mieć certyfikat TUV oraz spełniać normę EN-131. Wszystkie tego typu drabiny przyjmują 150kg nacisku na stopień.

Profesjonalne drabiny aluminiowe, które produkujemy pod marką Bayersystem spełniają powyższe wymogi.

4. Nie mam ulotki produktu wraz z instrukcją. Gdzie mogę ją znaleźć?

Napisz do nas na adres [email protected] z informacją o jaki produkt chodzi, doślemy ulotkę w wersji elektronicznej.

5. Gdzie znajdę instrukcję montażu regałów?

Nagraliśmy krótkie filmiki instruktażowe:

6. Gdzie znajdę certyfikaty produktów Metalkas?

Wszystkie certyfikaty naszych produktów znajdziesz tutaj.  

7. Czy mogę kupić poszczególne elementy wybranych produktów?

Nie sprzedajemy poszczególnych elementów osobno.

Jeśli jakiś element produktu uległ zniszczeniu, zgłoś reklamację rozpatrzymy usterkę w ramach procesu reklamacyjnego.

8. Czy mogę zamówić dodatkowe półki do regału? 

Nie, ze względu na bezpieczeństwo i deklarowaną nośność regału nie można zamówić dodatkowych półek. 

9. Czy cała produkcja odbywa się w Polsce?

Tak, jesteśmy polską firmą rodzinną, wszystkie nasze fabryki znajdują się w Bydgoszczy.

Zobacz jak wygląda nasza produkcja

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium